Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


22 lipca 2014

Wakacje, wakacje ... i po wakacjach :)


Witajcie Kochani :)
Odnoszę wrażenie, że zaledwie wczoraj pisałam Wam o moim wyjeździe, a już dzisiaj jestem z powrotem....
Wróciłam szczęśliwa, opalona i wypoczęta. Cudowny reset.... Szkoda, że czas na wakacjach mija tak szybko :(
Zakochałam się w Chorwacji. Jest urzekająco piękna. Już rozglądam się za apartamentami na przyszły rok :)
Chociaż ciało w kraju to mózg jeszcze na wakacjach - wybaczcie potrzebuje kilku dni na ogarnięcie domu, prania, 2661 zdjęć i przestawienie się na nowy tryb :) Już niebawem wpadnę do kuchni :)



























9 komentarzy:

  1. Cieszę się , ze już jesteś:) jaki to rejon Chorwacji? ja też w tym roku tam byłam pierwszy raz i się zakochałam i będę TAM wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakwaterowani byliśmy w miejscowości Vodice. Zwiedzaliśmy Split, Trogir, Sibenik, Plitwicke Jeziora, Murter, Wyspy Kornati plus w drodze powrotnej Wiedeń - Pałac Schönbrunn i jego ogrody ;)

      Usuń
    2. No proszę , sporo tego. my z racji , że dzieci małe niewiele zwiedzaliśmy , a kwatera była w Makarskiej:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Oglądam Twoje zdjęcia i czuje, jak wracają wspomnienia - począwszy do najlepszego piwa na świecie w plastikowej butelce ;) przez Split, Trogir i na Plitwickich Jeziorach skończywszy. Cały czas mam nadzieję, że jeszcze tam w tym roku pojadę ... :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie!! Macie piękną pamiątkę :))

    OdpowiedzUsuń