Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


1 lutego 2014

Moje pasje w konkursie na Blog Roku 2013



Witajcie Kochani :)

Jak pewnie zauważyliście od kilku dni trwa konkurs na Bloga Roku 2013 organizowany przez grupę Onet. Jest to jeden z najpoważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów w tej dziedzinie. Wyłania zwycięzców oraz wyróżnia w poszczególnych kategoriach. 
Blog "Moje pasje" bierze w nim udział startując w kategorii "kulinarne". Konkurencja jest bardzo silna, a grono zacne.

Głosować można wysyłając SMS na nr 7122 o treści C00134 (po "C" są dwa zera) Pamiętaj by w treści nie robić spacji ani nie wpisywać żadnych dodatkowych znaków.  Koszt to 1,23 a dochód będzie przekazany dla łódzkiej fundacji "Gajusz" prowadzącej hospicjum dla dzieci osieroconych. 



 
Liczy się dosłownie każdy głos i każdy jeden może być decydujący...  
Już teraz dziękuję wszystkim tym którzy we mnie wierzą i okazują mi swoje wsparcie.... Dziękuję Wam za to raz jeszcze z całego serca :) To bardzo wiele dla mnie znaczy...
 
Jeśli lubisz do mnie zaglądać, podoba Ci się mój blog, korzystasz z niego i masz ochotę wesprzeć mnie swoim głosem - będę Ci za to bardzo, ale to bardzo wdzięczna.
Eliza 
  http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/moje-pasje,6l6,blog.html






6 komentarzy:

  1. Przepisy sa boskie i chce jak najbardziej zaglosowac ale jak to zrobic? Mieszkam za granica i probowalam juz 3 razy...wiadomosc nie zostaje wyslana :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie z zagranicy się nie da :( Ale bardzo serdecznie dziękuję za chęci i ciepłe słowo :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo i rowniez pozdrawiam serdecznie. Trzymam kciuki!!!

      Usuń
  2. Ja Ciebie wspieram. Bo o to przecież chodzi. Podoba mi się Twój blog, zaglądam do niego, więc... zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zagłosowałam. Super blog :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń