Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


12 stycznia 2014

Kasza jęczmienna ze smażoną kiełbasą



Bywają takie dni jak dzisiaj, że nie mam ani czasu, ani ochoty na siedzenie w kuchni :) Tak, tak :) Też czasami lubię odpocząć od gotowania ;)  Dzisiaj dodatkowo nie wychodziłam z domu, nie robiłam zakupów więc był to idealny moment na posprzątanie lodówki :) Szybko i pysznie choć niekoniecznie dietetycznie ;) Polecam baaaardzo :)


Składniki:
200g kaszy jęczmiennej
2 duże laski kiełbasy (najlepiej wiejskiej domowej - klik)
2 cebule
2 łyżki smalcu gęsiego (klik) 
sól, pieprz


Kaszę ugotować w osolonej wodzie. Smalec rozgrzać na patelni. Cebulę obrać, pokroić w kosteczkę. Podsmażyć na złoto. Zdjąć z ognia. Kiełbasę pokroić w kosteczkę i podsmażyć (można też pokroić w plastry a potem po usmażeniu krótko zmiksować ). Ugotowana kaszę wymieszać z podsmazoną cebuka i kiełbasą. Doprawić solą i pieprzem.
Smacznego :)
 



3 komentarze:

  1. Banalnie proste, a na pewno smaczne! Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj zrobiłam na obiad ;)
    brakuje mi tylko ogórka kiszonego lub konserwowego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za ten przepis 😉 Mąż pojedzony po pracy ja się nie narobiłam. A po za tym pyszne 🤗 Oby wiecej takich przepisów

    OdpowiedzUsuń